joi, 8 decembrie 2016

Despre Vrum Auto

3,2,1 START


     Si-am lansat blogul Vrum!

   In spatele tastaturii sunt 3 baieti tineri si energici, pasionati de tehnologia auto pe numele lor Andy, Daniel si Alexandru. Ideea acestui blog a venit din dorinta de a impartasi cunostintele noastre din domeniu cu toti cei care vor sa gaseasca informatii obiective despre diverse produse si sa povestim despre ce se mai intampla in lumea auto si moto.

   In 2012 am infiintat magazinul Idnes Auto atat cu sediu fizic cat si online. De atunci am crescut ca Fat Frumos in 4 ani cati altii in 7, acumuland in portofoliu clienti cu nume mari din industria privata precum cea hoteliera, IT, avocatura, FMCG, taxi precum si comenzi onorate catre institutii importante ale statului. Am livrat zi de zi catre clientii nostrii din Bucuresti si din tara si ne-am confruntat cu sute de mii de intrebari din cele mai variate. 
  Satisfactia clientului la final si faptul ca se intoarce la noi este ceea ce ne ofera bucurie si ne motiveaza sa fim din ce in ce mai buni. Insa pentru a continua sa ne ridicam la standardele clintilor nostrii si a oferii servicii de calitate am decis sa trecem printr-un process de rebranding. Astfel, Idnes a devenit VrumAuto. Atat despre site acum.  

   Ne dorim ca articolele pe care le postam sa construiasca un portofoliu cu date valide si coerente despre produsele auto, astfel incat sa ajute la acumularea unor cunostinte de baza solide care vor ajuta in luarea deciziei de cumparare potrivite nevoilor fiecaruia.  

Conduceti cu grija,
Echipa Vrum   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu